Evenimente

06 Oct 2015 Printează

Biroul de Relații cu Publicul al S.C.VITAL S.A. are de azi o nouă înfățișare

 

 Începând cu data de 06 octombrie 2015, clienții S.C. VITAL S.A. pot beneficia de consiliere și suport gratuite din partea specialistilor din cadrul Biroului Relații cu Publicul,  într-un spațiu nou. Situat la aceeași adresă,  Biroul Relații cu Publicul are acces direct din strada Gheorghe Șincai, nr. 21.

S.C. VITAL S.A. pune astfel la dispoziția utilizatorilor servicilor de apă și canalizare o serie de beneficii, venind în întampinarea nevoilor acestora și vizând stabilirea unui parteneriat eficient și durabil cu clienții săi. Noul spațiu este destinat consilierii și suportului din partea specialiștilor de relații cu publicul și asigură un mediu de lucru eficient, plăcut, permanent orientat spre beneficiul și confortul clientului.

Biroul Relații cu Publicul are următorul  program de lucru꞉  luni – joi,  în intervalul orar 07.30 – 16.00 și  vineri , în intervalul orar 07.30 – 13.30.

În cadrul biroului, utilizatorii pot să încheie /să modifice contracte de furnizare / prestare a serviciului de alimentare cu apă și canalizare (pentru persoane juridice), să primească informaţii privind conţinutul facturilor, accesul la sistemul de distribuţie a serviciilor de alimentare cu apă și canalizare sau alte informaţii utile, dar şi consultanţă privind tarifele sau modalităţile de plată. Tot în cadrul acestui birou se efectueaza și serviciile de preluare/predare a documentațiilor de avizare și proiectare.

 

Biroul  Relaţii cu Publicul poate fi apelat şi prin telefon, email sau poştă:

  • telefon         0262 213 574, 5
  • fax              0362 422 199
  • mail             realtiicupublicul@vitalmm.ro
  • adresă   str. Gheorghe Șincai, cod 430311, nr. 21, localitatea Baia Mare, județ Maramureș

 

Prin urmare de marți, 6 octombrie 2015, activitatea de Relaţii cu Publicul din Baia Mare se va desfăşura exclusiv în noul spațiu, cu intrare direct din strada Gheorghe Șincai, nr.21.

 

S.C. VITAL S.A. asigură utilizatorilor apã potabilã de calitate, în  conformitate cu standardele în vigoare și își propune sã reducă întreruperile cauzate de intervenţiile la reţelele de apã și canalizare,  sã asigure o comunicare și o informare a populaţiei printr-un birou specializat de relaţii publice / cu publicul, care sã conducã la imbunãţãţirea imaginii societății.