Anunțuri publice

20 Apr 2016 Printează

Punct de informare al publicului - deschis în Firiza

S.C. VITAL S.A. continuă programul de modernizare şi îmbunătăţire a serviciilor oferite şi deschide un punct de informare în cartierul Firiza, în incinta Căminului Cultural.

Menționăm ca noul punct de informare din Firiza nu va servi la încasarea facturilor. Viitorii utilizatori ai serviciilor din zonă vor fi consiliaţi în legătură cu aspecte ce ţin de: încheierea contractului de furnizare a a serviciilor de apă și canalizare, detalii despre facturarea consumului de apă, modalitățile de detectare a pierderilor de apă, modul prin care se pot realiza noi puncte de consum ale serviciilor furnizate de S.C.VITAL S.A. De asemenea, în cadrul noul punct de informare se vor putea ridica / depune diverse formulare / acte necesare întocmirii contractelor de furnizare, vor putea afla informaţii despre proiectele implementate de societate, despre tarifele practicate și modalităţile de plată, dar şi alte informaţii utile.

Noul punct de informare va fi deschis publicului de luni până joi, în intervalul orar 08.30 – 16.00, iar vineri între orele 08.00 – 13.30.

De asemenea,  recomandăm utilizatorilor noştri să acceseze cu încredere și unul dintre următoarele canale de comunicare:

• telefonic, : 0262 – 213.574 , 0262 – 213.575 -  Biroul Relații cu Publicul

• prin e-mail, la adresa: relatiicupublicul@vitalmm.ro
• pe fax, la numărul: 0362.422.199
• prin poştă, la adresa S.C. VITAL S.A., str. Gheorghe Șincai, nr. 21, localitatea Baia Mare, județ Maramureș.
Nu uitați pentru informații suplimentare sau alte sesizări, Dispeceratul S.C. VITAL S.A. vă stă la dispoziție la numerele de  telefon: 0262 212 550; 215 150, 215 151, 215 152.

Vă mulțumim pentru înțelegere și colaborare!