Comunicate de presa
![](https://www.vitalmm.ro/files/news/23-11-29-09-05-35big_blue_white_snowy_hello_winter_facebook_post.jpg)
Recomandări pentru protejarea împotriva înghețului a contoarelor și instalațiilor de apă!
Având în vedere temperaturile scăzute, pentru a evita problemele legate de riscul de îngheț și pentru a evita cheltuielile cu reparațiile sau înlocuirea apometrelor și instalațiilor, societatea Vital S.A. adresează utilizatorilor serviciului câteva recomandări privind protecţia contoarelor şi branşamentelor de alimentare cu apă în perioada rece:
- verificați conductele de apă, precum și robineții montați pe instalație, în vederea depistării pierderilor de apă care ar putea duce la înghețarea conductelor;
- blocați accesul aerului rece în subsoluri, casele de scară si incintele pe unde trec instalaţiile;
- montați geamuri acolo unde ele lipsesc și țineți ușile incintelor închise;
- izolați conductele cu materiale izolatoare (polistiren, vată minerală sau orice alt material izolant);
- în cazurile în care se constată lipsa capacelor la căminele de apometre vă solicităm să anunțați societatea VITAL S.A.
Conform articolului 134 (2) și (3) din Regulamentul de organizare și funcționare a serviciului public de alimentare cu apă potabilă și de canalizare, utilizatorii au obligația:
(2) să ia toate măsurile necesare pentru asigurarea protecției și integrității fizice a căminului de apometru, a contorului/aparatului de măsură de apă și a vanelor ce echipează branșamentul, dacă acestea se află pe proprietatea sa.
(3) Orice reparații și orice înlocuire de contor/aparat de măsură al cărui sigiliu a fost rupt și care a fost deschis sau demontat ori a cărei deteriorare se datorează unei cauze străine sau unei funcționări anormale în condiții de îngheț, incendiu, șocuri exterioare, furt, etc., sunt efectuate de Operatorul serviciului, pe cheltuiala exclusivă a utilizatorului dacă se constată vina acestuia.
Utilizatorii pot semnala problemele legate de funcţionarea apometrelor sau a serviciului de alimentare cu apă și canalizare la dispeceratul societății, la numerele de telefon: 0262/215150, 1, 2 și 0362/401052, 3, 0372/752661.
Vă mulțumim pentru înțelegere și colaborare!
BAIA MARE - AVARIE LA MAGISTRALA DE TRANSPORT APĂ POTABILĂ Dn 800 mm
Societatea Vital S.A. anunță că alimentarea cu apă potabilă va fi întreruptă sau va înregistra scăderi semnificative de presiune în mai multe cartiere din Baia Mare și(...)
22 Iul 2024 Citește mai multDisfuncționalități în furnizarea apei potabile către utilizatorii din Ulmeni și localitățile aparținătoare
Pentru informații suplimentare sau alte sesizări, dispeceratul S.C. VITAL S.A. vă stă la dispoziție la numerele de telefon. 0262/215150, 1, 2 și 0362/401052, 3, 0372752661.
16 Iul 2024 Citește mai mult![Plată factură online](https://www.vitalmm.ro/front/view/img/factura_image.png)
Plată factură online
![Contracte online](https://www.vitalmm.ro/front/view/img/cfh_documente_image.png)
Contracte online
![Acte contract](https://www.vitalmm.ro/front/view/img/acte_image.png)
Acte contract
![Tarife apă și canalizare](https://www.vitalmm.ro/front/view/img/tarife_image.png)
Tarife apă și canalizare
![Tur virtual stație tratare apă](https://www.vitalmm.ro/front/view/img/tur_image.png)
Tur virtual stație tratare apă
![Întreruperi furnizare apă](https://www.vitalmm.ro/front/view/img/intreruperi_image.png)
Întreruperi furnizare apă
![Media](https://www.vitalmm.ro/front/view/img/media_image.png)
Media
![Plata factura online](https://www.vitalmm.ro/front/view/img/programe_image.png)