Comunicate de presa

08 Apr 2014 Printează

Acțiuni recuperare creanțe 07 - 11.04.2014

În aceste zile SC VITAL SA derulează o serie de acțiuni privind recuperarea creanțelor dar și încheierea contractelor de furnizare acolo unde acestea lipsesc. Activitățile din săptămâna 07-11.04.2014 vizează abonații din Baia Mare și localitățile Coaș, Groși, Ocoliș și Satu Nou de Jos.

În Baia Mare abonații individuali din cartierele Săsar și Orașul Vechi, care au facturi restante din luna decembrie 2013 vor fi debranșați de la rețeaua de distribuție. Această măsură este luată în conformitate cu legislația existentă în domeniu (Legea 51/2006 și Legea 241/2006) privind sistarea apei potabile. Restanțierilor care locuiesc la case li se vor trimite somații pentru plata facturilor. Aproximativ 400 de înștiințări de plată au fost pregătite pentru a fi distribuite abonaților cu restanțe la plata serviciilor de alimentare cu apă și canalizare.

Continuă și activitățile întreprinse pentru încheierea contractelor de furnizare a serviciilor în localitățile din jurul municipiului Baia Mare, unde SC VITAL SA operează. Astfel, agenții economici care își desfășoară activitatea în localitățile Coaș, Groși, Ocoliș și Satu Nou de Jos și nu au încheiate contracte cu societatea noastră vor fi debranșați de la rețeaua de distribuție. Pentru a beneficia din nou de serviciile de alimentare cu apă și canalizare, aceștia trebuie să se prezinte la ghișeele SC VITAL SA din Baia Mare, str. Gheorghe Șincai nr. 21 pentru încheierea contractului. Actele necesare pentru aceasta sunt: proces verbal de recepție, plan de situație, plan de încadrare în zonă (copie după branșamentul la apă), act de proprietate sau închiriere –copie (obligatoriu să fie înscrisă suprafața în act), cod IBAN, certificat înregistrare firmă – copie.

Amintim că, în cazul în care abonații vor fi debranșați de la rețea, rebranșarea se va efectua după achitarea la zi a facturilor restante, precum și a taxei de rebranșare, în valoare de 41 de lei pentru persoane fizice și 125 de lei pentru persoane juridice. În conformitate cu art. 4.16 din Contractul de furnizare/prestare  a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare, ”reluarea serviciului se va face în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la efectuarea plății.”

Ziua Mondială a Apei 2024

În viața noastră profesională, ne putem asigura că toate activitățile noastre se desfășoară în mod responsabil, cu protejarea resurselor de apă și a ecositemelor, conform(...)

18 Mar 2024 Citește mai mult