Anunțuri publice
S.C. VITAL S.A. închide biroul de relații cu publicul și modifică programul casieriilor
În această perioadă, măsurile de prevenție pentru a limita răspândirea infecției cu COVID – 19 sunt foarte importante pentru noi și cei din jurul nostru. De aceea, începând de marți 24 martie 2020 activitățile de relații cu publicul desfășurate de S.C. VITAL S.A. se suspendă. Prin urmare toate cererile, reclamațiile sau alte informații legate de furnizarea/prestarea serviciilor de alimentare cu apă și de canalizare se vor transmite în această perioadă exclusiv online, la adresa de email office@vitalmm.ro. Reamintim utilizatorilor că toate audiențele vor fi reprogramate, iar programul de lucru al casieriilor S.C. VITAL S.A. din Baia Mare (str.Gheorghe Șincai nr. 21 și bd. Republicii nr.20 și nr. 62), se modifică, ele fiind deschise în intervalul orar 09.00 – 14.00.
În toată această perioadă, societatea VITAL S.A. are echipe de intervenție pregătite în cazul în care apar avarii la rețelele de alimentare cu apă potabilă sau la rețelele de canalizare. Permanența va fi asigurată de dispeceratul societății, care funcționează 24 de ore din 24. Astfel, în cazul în care apar situații deosebite, utilizatorii serviciilor noastre pot suna la numerele de telefon 0262/212550, 0262/215150,1,2 și 0362/401052, 3, 0372 752661.
Păstrăm legătura - tot ce trebuie să faceți este să rămâneți acasă și să vă deschideți un cont pe portalul nostru www.vitalmm.ro. Vă reamintim posibilitățile realizării online a unor operațiuni, din confortul casei dumneavoastră, cu privire la modalitățile de plată a facturii de apă-canal cu cardul, obținerea facturii în format electronic, transmiterea indexulul contorului prin intermediul contului personal accesibil, prin portalul www.vitalmm.ro.
Toate noutățile despre activitatea/ acțiunile societății noastre le puteți găsi pe site (www.vitalmm.ro) sau pe pagina de Facebook (www.facebook.com/vitalmm.ro).
În funcție de evoluția situației actuale, vă vom comunica noi decizii!
Lucrări de remediere la conducta de transport a apei potabile din municipiul Sighetu Marmației
Pentru informaţii suplimentare sau alte sesizări, utilizatorii pot suna la Dispeceratul S.C.VITAL S.A. 0262/215150, 1, 2 și 0362/401052, 3, 0372752661.
26 Feb 2024 Citește mai multPresiune redusă a apei potabile în municipiul Sighetu Marmației
Începând de marți 27.02.2024 furnizarea apei se va face în parametri normali.
24 Feb 2024 Citește mai mult