PERSOANE JURIDICE – Ce acte sunt necesare pentru actualizarea contractului?
În conformitate cu prevederile Regulamentului de organizare și funcționare a serviciului public de alimentare cu apă potabilă și de canalizare, consolidat și armonizat pentru județul Maramureș, aprobat prin Hotărârea Adunării Generale a ADI Maramureș nr. 1/2013, furnizarea/ prestarea serviciului de alimentare cu apă și canalizare se efectuează numai pe bază de contract, care se actualizează ori de câte ori apar elemente noi care necesită modificarea și/ sau completarea acestuia.
Contractul de furnizare/ prestare a serviciilor de alimentare cu apă şi de canalizare se încheie cu proprietarul imobilului sau împuternicitul notarial al acestuia.
Documente necesare pentru actualizarea contractului:
- Certificat de înregistrare fiscală
- Plan de situație
- Plan de încadrare în zonă a obiectivului
- Act de proprietate sau contract de închiriere/contract de comodat din care să rezulte și suprafața deținută/închiriată - Acord proprietar/chiriaș de preluare a contractului de furnizare/prestare cu apă și de canalizare
- Act de identitate administrator/reprezentant
- Cod IBAN
- Ștampilă
- Extras CF de informare actualizat
- Împuternicire de la administrator/director pentru persoana care depune documentația și semnează contractul.
Contractele se pot actualiza:
- prezență fizică pentru utilizatorii din localitățile unde operează S.C. VITAL S.A., la sediile agențiilor: Baia Sprie, Sighetu Marmației, Vișeu de Sus, Târgu Lăpuș, Tăuții Măgherăuș, Seini, Cavnic, Șomcuta Mare, Ulmeni.
- la sediul societății VITAL din strada Gheorghe Șincai nr. 21 la Biroul de Relații cu Publicul sau la casieria de pe bulevardul Republicii nr. 62 din Baia Mare de luni – joi, în intervalul orar 07.30 – 16.00 și vineri, în intervalul orar 07.30 – 13.30.