PERSOANE JURIDICE – Ce acte sunt necesare pentru actualizarea contractului?

În conformitate cu prevederile Regulamentului de organizare și funcționare a serviciului public  de alimentare cu apă potabilă și de canalizare, consolidat și armonizat pentru  județul Maramureș, aprobat  prin Hotărârea  Adunării Generale a ADI  Maramureș nr. 1/2013,  furnizarea/ prestarea serviciului de alimentare cu apă și canalizare se efectuează numai pe bază de contract, care se actualizează ori de câte ori apar elemente noi care necesită modificarea și/ sau completarea acestuia.

Contractul de furnizare/ prestare a serviciilor de alimentare cu apă şi de canalizare se încheie cu proprietarul imobilului sau împuternicitul notarial al acestuia.

Documente necesare pentru actualizarea contractului:

  • Certificat de înregistrare fiscală
  • Plan de situație
  • Plan de încadrare în zonă  a obiectivului
  • Act de proprietate sau contract de închiriere/contract de comodat din care să rezulte și suprafața deținută/închiriată - Acord proprietar/chiriaș de preluare a contractului de furnizare/prestare cu apă și de canalizare
  • Act de identitate administrator/reprezentant
  • Cod IBAN
  • Ștampilă
  • Extras CF de informare actualizat
  • Împuternicire de la administrator/director pentru persoana care depune documentația și semnează contractul.

Contractele se pot actualiza:

  • prezență fizică pentru utilizatorii din localitățile unde operează S.C. VITAL S.A., la sediile agențiilor: Baia Sprie, Sighetu Marmației, Vișeu de Sus, Târgu Lăpuș, Tăuții Măgherăuș, Seini, Cavnic, Șomcuta Mare, Ulmeni.
  • la sediul societății VITAL din strada Gheorghe Șincai nr. 21 la Biroul de Relații cu Publicul sau la casieria de pe bulevardul Republicii nr. 62 din Baia Mare de luni – joi,  în intervalul orar 07.30 – 16.00 și  vineri, în intervalul orar 07.30 – 13.30.