Care sunt recomandările pentru efectuarea plăților astfel încât să nu se ajungă la debranșare?

Pentru evitarea debranșării de la serviciile furnizate / prestate  de S.C. Vital S.A. recomandăm:

  • Să verificați permanent termenul scadent înscris pe factură;
  • Să plătiți factura în termenul de scadență;
  • Transmiteți copia documentului de plată atunci când plătiți sumele datorate în perioada de preavizare.

Cea mai sigură metodă de plată care exclude în totalitate calculul de penalizări sau debranșarea este plata prin debit direct. Utilizatorii pot opta atât pentru Debit Direct Intrabancar în condițiile în care au conturi deschise la una din bancile enumerate aici: https://www.vitalmm.ro/ro/modalitati-de-plata

Dacă factura este achitată până la data limită prevazută în factură,  recomandăm utilizatorului să informeze cât mai repede Serviciul Urmărire Recuperare Creanțe prin oricare din mijloacele de comunicare puse la dispoziție, pentru a evita riscul debranșării: 0262.215150, *1, *2 interior 111 sau uec@vitalmm.ro

Totodată recomandăm utilizatorilor să nu aștepte primirea notificării prealabile pentru a face plata facturilor, evitându-se astfel intrarea în categoria utilizatorilor „rău platnici” și a riscului de a fi debranșați pentru plata efectuată înafara termenului legal.