Utilizatorii care doresc să beneficieze de primirea facturii lunare curente pentru serviciile de apă și canal pe adresa de e-mail trebuie să aibă creat un cont în aplicația de plăți online de pe site-ul societății.
Înregistrarea în aplicația de plăți nu presupune în mod automat primirea facturilor prin mijloace electronice (respectiv e-mail) ci trebuie să vă exprimați acordul în acest sens. Pentru aceasta accesați meniul Actualizare date, la secțiunea Configurări > Factura prin e-mail.
IMPORTANT!
Puteți opta în orice moment pentru a primi din nou factura în format tipărit, pe suport de hârtie fără a achita un tarif suplimentar, Activând sau Dezactivând factura prin e-mail în meniul Actualizare date, la secțiunea Configurări din aplicație. Selectați codul de client, precizați adresa de e-mail la care doriți să primiți factura, bifați acceptarea condițiilor de activare a serviciului și dați click pe butonul Activare. Ulterior veți putea dezactiva trimiterea facturii prin e-mail pentru punctele înregistrate aici. La secțiunea Alerte/Notificări puteți opta pentru notificările pe care sistemul vi le poate transmite automat (la emiterea facturii, la scadență, etc.)
Principalele beneficii ale primirii prin e-mail a facturii VITAL pentru servicii de apă și canal: