Utilizatorii serviciilor prestate de către societatea VITAL S.A. care dețin branșamente individuale la bloc și case, care au contracte încheiate anterior lunii aprilie 2013, sunt rugați să se prezinte la sediile agențiilor VITAL, în vederea actualizării contractelor.
Procesul de ACTUALIZARE a contractelor de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare, se desfășoară conform graficelor stabilite. Utilizatorii din localitățile unde operează S.C. VITAL S.A., pot să se prezinte la sediile agențiilor: Baia Sprie, Sighetu Marmației, Vișeu de Sus, Târgu Lăpuș, Tăuții Măgherăuș, Seini, Cavnic, Șomcuta Mare și Ulmeni.
Precizăm că actualizarea contractelor este impusă de noile dispoziții legale în vigoare în domeniul serviciului de alimentare cu apă și de canalizare.
Pentru întocmirea contractului, este necesară prezența titularului dreptului de proprietate sau a dreptului de folosință, sau a împuternicitului notarial al acestuia, cu următoarele documente:
Rugăm utilizatorii serviciilor noastre să își actualizeze contractele de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare, până la data de 19 iulie 2019. Pentru detalii suplimentare privind actele necesare în vederea actualizării contractului, puteți contacta Biroul Relații cu Publicul la numărul de telefon: 0262 – 213.574, 0262 – 213.575.
BRANȘAMENTE INDIVIDUALE BLOCURI
Bd. Unirii bl. 1-22
Str. Brândușelor, str. George Enescu, str. Gheorghe Marinescu, str. Iuliu Maniu, str. Luminișului, bl. 3 - 13A, str. Mihai Eminescu, str. Mărgeanului, str. Melodiei, str. Moldovei, str. Olteniei, str. Petre Dulfu, str. Petru Maior, str. Rozelor, str. Saturn, str. Uranus
Aleea Amurgului, Aleea Nouă
ABONAȚI CASNICI
Toți utilizatorii care locuiesc la case și nu au actualizate contractele de furnizare/presatre a serviciului de alimentare cu apă și canalizare.