Procesul de actualizare a contractelor de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare, continuă în luna februarie conform graficului de mai jos.
Invităm toți clienții din Baia Mare care dețin branșamente individuale la bloc și case care au contracte încheiate anterior lunii aprilie 2013 să se prezinte în vederea actualizării acestora, la sediul societății noastre din strada Gheorghe Șincai nr. 19 – 21 la :
Precizăm că actualizarea contractelor este impusă de noile dispoziții legale în vigoare în domeniul alimentării cu apă și canalizare.
Actele necesare actualizării contractului:
- Act de proprietate (original și copie)
- Act de identitate (original și copie)
Vă rugăm să onorați invitația noastră, în caz contrar vom fi puși în situația neplăcută de a proceda la sistarea serviciilor noastre, fără un alt preaviz.
Pentru detalii suplimentare privind actele necesare în vederea actualizării contractului, puteți contacta Biroul Relații cu Publicul la numărul de telefon : 0262 – 213.574 , 0262 – 213.575.
BRANȘAMENTE INDIVIDUALE:
ABONAȚI CASNICI: