Societatea VITAL S.A. își anunță utilizatorii că și în luna aprilie 2019 continuă procesul de ACTUALIZARE a contractelor de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare, conform graficelor stabilite.
Prin urmare, invităm toți utilizatorii serviciilor prestate de către societatea VITAL S.A. care dețin branșamente individuale la bloc și case, care au contracte încheiate anterior lunii aprilie 2013 să se prezinte în vederea actualizării acestora.
Precizăm că actualizarea contractelor este impusă de noile dispoziții legale în vigoare în domeniul serviciului de alimentare cu apă și de canalizare.
Pentru întocmirea contractului, este necesară prezența titularului dreptului de proprietate sau a dreptului de folosință, sau a împuternicitului notarial al acestuia, cu următoarele documente:
- Act de proprietate sau contract de închiriere (original și copie)
- Act de identitate (original și copie)
Rugăm utilizatorii serviciilor noastre să își actualizeze contractele de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare, până la data de 17 mai 2019. Pentru detalii suplimentare privind actele necesare în vederea actualizării contractului, puteți contacta Biroul Relații cu Publicul la numărul de telefon: 0262 – 213.574, 0262 – 213.575.
BRANȘAMENTE INDIVIDUALE BLOCURI
Str.Ciprian Porumbescu, str.Gheorghe Bilașcu, str. Ghioceilor, str. Grănicerilor, nr. 104 – 116, str. Luceafărului, nr. 2,4, str. Lupului, nr. 34, 37, 41, str.Motorului, nr. 1 – 15, str. Narciselor, str. Păltinișului, nr. 76 -90, Aleea Aurora, Aleea Odobescu.
ABONAȚI CASNICI
Toți utilizatorii care locuiesc la case și nu au actualizate contractele de furnizare/presatre a serviciului de alimentare cu apă și canalizare.